Foto's - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Bas & Ton

Blijf op de hoogte en volg Bas

20 Maart 2008 | Verenigde Staten, New York

Er staan eindelijk wat foto's op onze site!

http://tonenbas.mijnalbums.nl

Sorry dat er hier nu geen bericht volgt, dat komt weer als we meer tijd hebben!

Groetjes

T en B

  • 20 Maart 2008 - 17:37

    Pap John:

    Super te zien waar jullie 'uithangen'. Ik ga ervan uit dat we jullie volgende maand zien.
    Heb net Ton via de webcam gezien, is wel al erg bruin!!!!

    Jruss oes e naas en koad Kirchroa

  • 20 Maart 2008 - 17:49

    Paul:

    Jeugd!
    Zeker gave foto's! Stuur maar eens een beetje zon deze kant op, wij verwachten een witte Pasen! Roda JC heeft de bekerfinale gehaald, ik zal 27 april voor ze duimen hoor Ton ;)

    Ciao Paul

  • 20 Maart 2008 - 19:37

    HeMa:

    H€ Kanjers, leuk die foto´s, krijgen we een beetje beeld van jullie `èllendige` leven van hard en lang werken.
    Hier storm, regen hagel en wat sneeuw, een witte kerst dus, sorry Pasen.

    groet, vanuit een land waar je maar 8 uur moet werken en door weer en wind mot.
    HeMa

  • 21 Maart 2008 - 11:18

    Suus:

    Echt hele mooie foto's, lekker weertje ook zo te zien...
    Kunnen jullie niet een beetje hiernaartoe sturen?
    hier is het koud en nat...
    x Suus

  • 22 Maart 2008 - 17:05

    Pepijn:

    Yo gasten,
    ik moet zeggen dat een kleine hoeveelheid jaloezie toch wel in me opkomt...
    hoop dat jullie t iig lekker naar je zin hebben!!!!
    groeten uit het regenachtige (maar wel zeker vette!!) Londen.

    Pep

  • 23 Maart 2008 - 19:01

    Laura:

    heey tonny boy

    leuke foto's!
    wauw op 1 foto sta jij en zie je onder op de zee een heel klein bootje dan zie je pas hoe groot het eigenlijk wel niet is, echt te gek voor worden man !
    hoe is t met je ?
    met mij gaat het goed , krijg binnenkort mijn 3e rapport ik stuur je mijn cijfers via de mail wel door okeay?
    verder gaat het hier niet zo goed met het weer : hondenshit man niet normaal hopelijk hebben jullie toch wat beter weer! heb je het nog altijd naar je zin ?
    ohja wanneer kom je weer op msn en hoelaat kom je meestal op msn?

    tot spreekse xxxx laura

    P.S. IK HOOP NATUURLIJK OOK DAT BAS HET NAAR ZIJN ZIN HEEFT OP ZO'N YOUKEL SCHIP ;)

  • 23 Maart 2008 - 19:09

    Inge:

    he ton
    mis je echt
    gaat goed op schoolecht goed
    dit zijn punten:
    7-7,5-7-8
    goe he en .....
    leuke foto`s
    zou ook wel willen op z`n schip
    ik ben super blij ook mijn raport was beter.
    heb je `t leuk?
    hier is goed alleen het weer.....
    dan mooi en dan regen daar word je niet goed van.
    hou van je

    xxxxxxx inge

    p.s.mail me snel trug mis je

  • 23 Maart 2008 - 19:46

    Boris-Hedy + Kids:

    Hallo daar.
    Kan ik bij jullie ook boeken voor een week. Ziet er echt geweldig uit allemaal.
    Geniet er nog van, maar dat zal wel goed komen.

    groetjes uit Oirschot

  • 23 Maart 2008 - 20:50

    Linda:

    Gaaf jongens, was ik er nu ook maar een half jaartje tussenuit gegaan!

    Ziet er echt goed uit, geniet ervan!

  • 23 Maart 2008 - 20:50

    Linda:

    Gaaf jongens, was ik er nu ook maar een half jaartje tussenuit gegaan!

    Ziet er echt goed uit, geniet ervan!

  • 23 Maart 2008 - 20:50

    Linda:

    Gaaf jongens, was ik er nu ook maar een half jaartje tussenuit gegaan!

    Ziet er echt goed uit, geniet ervan!

  • 24 Maart 2008 - 19:16

    Anja En Frank:

    schip ahoy,

    en zeeman ton, hoe is ie? hier is alles goed.(behalve het weer, dus geniet maar van het zonnetje)hebben een documentaire over de bouw van de Qm2 gezien. heel erg indrukwekkend.zal maar niet vertelen dat de tussenschotten niet geplaatst zijn, net zoals bij de titanic. heel veel plezier en succes met je bootje!!!oefen maar goed op watertrappen en roeien.

    paasgroetjes Frank, anja, anne rinus jolien en vooral bassie


  • 25 Maart 2008 - 11:03

    Janneke:

    Echt super gave foto's! Maar word er wel jaloers van met al die regen hier en jullie lekker zonnen op het strand daar. Maar zeker leuk om te zien wat jullie daar allemaal meemaken!
    Xx Janneke

  • 30 Maart 2008 - 11:00

    Opa+Oma S:

    Hallo jullie 2 Eindelijk weten wij nu ook wat jullie meemaken.Ons was het niet echt vreemd van dit soort mensen die met julliemeewerken dit hadde wij gezien op tv in een docu over Q2.Geniet erzoveel als kan van deze reizen en jullie moeten maar denken van hart werken ga je niet dood. Geniet van deze periode in jullie leven. groetjes van ons 2 Oma en Opa van Millou

  • 15 April 2008 - 23:13

    Thea Sterk:

    Wat ben ik blij om je daar zo te zien,geniet er maar van ,deze ervaring zal je nooit meer vergeten.
    Toen wij de cruiss hadden gemaakt zaten wij op de Summit,ook een prachtig schip.
    Wij zijn toen op st.Maarten begonnen,toen stLucia ,Barbedos,st.Kitss en toen st.Tommas.Het was er overal even mooi
    En jij kan daar nu al van genieten,geweldig
    Ik las in een van je berichtjes dat je een beetje zeeziek was,en dat als jullie de oversteek moeten maken de golven wel wat hoger zullen zijn.
    Maar maak je geen zorgen ,daar zijn pilletjes voor te krijgen,maar die moet je dan wel innemen voor het schip weer gaat varen.Wij hebben nergens last van gehad.
    Lieve Tonny ,blijf gezond en voral heeeel veeel genieten .
    Liefs en heel veel kusjes
    Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2008

eindelijk weer een nieuwe berichtje

16 April 2008

oelala

06 April 2008

foto's!!!

20 Maart 2008

Foto's

06 Maart 2008

Eerste ervaringen
Bas

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 16202

Voorgaande reizen:

02 September 2007 - 02 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: