oelala - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu oelala - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

oelala

Door: Bas & Ton

Blijf op de hoogte en volg Bas

16 April 2008 | Verenigde Staten, New York

goeiemorgen everyone :)

we zitten op dit moment ff snel op internet vlak naast t schip, nog n paar fotos plaatsen van curacao en dan naar manhattan! zware nacht gehad vannacht! hebben ontbijt meegemaakt in onze werkkleding, dus zijn nu vrij tot zeer brak! transatlantisch seizoen gaat vandaag beginnen! zijn benieuwd hoe dat gaat zijn, iedereen die t al meegemaakt heeft zegt dat t gekkenhuis is! 6 dagen alleen maar water om je heen, geen passagier die van t schip af kan, dus overal super druk.. 22 april zijn we de eerste keer in southampton! ton zijn ouders komen op bezoek! T is de laatste keer in de geschiedenis van Cunard dat alledrie de schepen (QM2, QV en QE2) samen zullen zijn in de thuishaven southampton, dus dat belooft een groot feest te worden! Wij hebben er zin in!
Hebben gehoord dat in Manhattan een enorm gave abercumbrie en fitch store ligt, dus daar gaan wij nu even een bezoekje aan brengen! voor de laatste foto's kunnen jullie uiteraard weer kijken op http://tonenbas.mijnalbums.nl
!!!

wij zijn ervantussen

de loeter!
T y B

• 16 April 2008 - 15:35

Janneke:

Nou jongens heel veel succes dan de komende dagen met werken. En natuurlijk veel plezier met shoppen.
    Mooie foto's weer van Curacao en Bonaire..super dat strand en de zee. Alleen nog steeds een beetje wit Bas haha.
    Geniet er nog van hè!
    Xx

• 16 April 2008 - 16:02

Suus:

Super die foto's! Leuk weer iets van jullie te horen, en vooral te zien, heel leuk! Pap en mam komen er bijna aan, ze verheugen zich er echt op, veel plezier dan..
    x Suus

• 16 April 2008 - 18:30

Lisa:

Heey lieverds!! Klinkt goed hoor al jullie verhalen en de foto's natuurlijk! :D
    Nog ff NY meepakken..hehe. Abercrombie&Fitch is idd supercool!! (Er werken altijd mooie mensen hehe)

Nou schatjes succes nog ffetjes, en jullie zijn alweer bijna thuis joh! Veel plezier met Ton z'n ouders!

Besosss(K)!

• 16 April 2008 - 18:58

HeMa:

wat is een "abercumbrie en fitch store"

groetjes en veel plezier in Manhattan
    groetjes HEMAPA

• 16 April 2008 - 19:19

Moeders:

Leuke foto,s van curaçao ze hebben er
    zelfs frikandellen gaaf hoor. Jullie
    hebben in ieder geval meer zon gehad dan wij dat is zeker. Veel plezier de 22e met Ton zijn ouders en wij zien je de 16e

• 16 April 2008 - 19:36

Pap John:

Hey mannen,
    Zal strax wel tegenvallen, dat Europese weer, of nemen jullie wat zon mee voor ons?
    We moeten wel ff afspreken voor a.s. dinsdag.

Jruss oes kirchroa,

• 17 April 2008 - 13:27

Linda:

Het enige wat ik kan zeggen is stelletje geluksvogels :P

X Lin

• 18 April 2008 - 08:32

Pim Heckman:

Hey Tony Montana je hebt me het baantje wel zeg. Heerlijk op zo'n schip de mooiste plekken van de wereld zien. Veel succes nog met werken (en genieten) dan zullen wij aan je denken als ht weer eens regent :)
    Groetjen Pim

• 18 April 2008 - 19:02

Karin:

HE Anton,
    Jammer dat je niet in Southampton bent als Milou en ik in Londen zijn. Maar goed maak er een mooie dag van met je ouders en nog veel plezier op de QM2.
    Groetjes Larry en Karin

• 18 April 2008 - 19:46

Milou:

klinkt weer goed allemaal,
    maar jullie engels gaat er niet op vooruit he! is het niet abercrOmbie en fitch?? hahaha...
    have fun met je ouders ton
    x milou

• 20 April 2008 - 18:42

Brigitte:

He Tonnie
    hoe is ie. We waren net op de verjaardag bij Opa Schreyen en helaas is je telefoonverbinding niet zo goed gelukt.Hoor van Milou dat je reuze slank bent geworden. Zou het op de foto's kunnen zien. Ben alleen niet zo'n genie met de pc dus zoek nog steeds naar jullie bruine inmiddels goddelijke lichamen. Ben benieuwd hoe bruin je bent. Geniet van de tijd in south Hampton.
    Op 26 juni is het avontuur helaas alweer voorbij. Dus genieten"this is once in a lifetime".
    Groetjes van Jack, Brigitte, Jill ,Kay en Michel.

• 24 April 2008 - 20:50

Je Ma:

ton super die rondleiding van je op het schip. Het was erg indrukwekkend.
    het vertrek van de 3 schepen was ook super wat een spektakel.
    was ook wel weer raar je zien weg te varen geniet we spreken ons nog grtj aan bas.
    de fles wijn is super.

• 24 April 2008 - 21:04

Pap John:

Dit schip zien (en niet alleen van buiten haha) was een hele ervaring!
    Enorm, wat een pracht en praal. Natuurlijk hadden we 2 uitstekende 'reisgidsen', Ton & Bas. Zelfs nog een lekker pilsje gedronken bij de oudste barman van de QM2, 'papa'.
    De kamer van de heren lijkt veel op de campus in Maastricht... 's middags nog even met Ton naar de stad ,lekker weer, kortom super. Het vertrek van QM2 was indrukwekkend. Heren, dank voor de leuke dag, en veel plezier met de ouders van Bas op 16 mei.

• 24 April 2008 - 22:17

Hallo Kanjers,
    vanavond Sjon gesproken, nou die was erg enthousiast. Leuk om te horen, wij kijken er naar uit om de 16e er te zijn
    groetjes
    HEMA

• 24 April 2008 - 22:19

Hallo Kanjers,
    vanavond John gesproken, nou die was erg enthousiast. Leuk om te horen, wij kijken er naar uit om de 16e er te zijn
    groetjes
    HEMA

• 25 April 2008 - 14:02

Opa V Milou:

Hoi Tonni..Hartelijk bedankt voor het verjaarsdag Cadeautje.Die wordt voorlopig niet geopend .Nog even laten rijpen en bij een passende gelegenheid maken wij die dan samen soldaat.
    Opa en nog speciaal de groetjes van Oma

• 01 Mei 2008 - 14:36

Laura:

heey tonnie boy,
    annie en john hebben me alles vereld over hoe het was op de boot en hep de foto's ook al gezien
    ik hoop snel weer iets van je te horen
    mis je! ;)
    dikke kus laura