foto's!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu foto's!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

foto's!!!

Door: Bas & Ton

Blijf op de hoogte en volg Bas

06 April 2008 | Verenigde Staten, New York

http://tonenbas.mijnalbums.nl

jaja mensen er zijn weer foto's online!! Sommige zullen de eerste 20 al gezien hebben.. maar we hebben er nu weer een hele reeks nieuwe foto's bij gezet.. Voor en achter de schermen..

Laat gerust een berichtjes achter en geniet van de foto's..

Grtz Ton Leonard & Bastiaan Henric

http://tonenbas.mijnalbums.nl

  • 06 April 2008 - 17:30

    Pap John:

    Ton, je moet voortaan alleen in de schaduw werken/zitten, je wordt te bruin, haha.
    Ziet niet slecht uit allemaal, jullie hebben al aardig wat gezien. Zal niet meevallen, werken in zo'n omgeving he?
    Veul plezeer, bis uvver tswai weëche.

    Jruss oes e nog ummer koad en duks naas Kirchroa


  • 06 April 2008 - 17:41

    Iris:

    Hee broertje,

    Was leuk je weer even te horen! Ik word jaloers als ik al deze foto's zie! Maar ik vind het zeker geweldig dat je dit mag ervaren! Geniet er maar lekker van... Lachen om zoveel verschillende culturen te zien, alleen al aan het uiterlijk zie je het!
    Wij zijn gister kampioen geworden, haha toch wel goed he en ja ik weet wat jij ervan vind :P
    Leuk dat pap en mam een weekje komen he, ze verheugen zich er erg op! En dan heb ik een weekje het huis voor me alleen. Ook wel eens lekker al was ik graag mee gekomen haha!
    Hopen dat het letten op het huis me niet zo slecht af gaat als op de auto.
    Nou veel plezier nog en geniet er maar lekker van!
    Ik mis je af en toe zeker wel, maar dan kijk ik maar even naar jullie foto's ;) en je stem horen doet me ook goed!

    Dikke knuffel je zussie!

  • 06 April 2008 - 18:28

    Dopey:

    Hey kerel

    Ziet er allemaal gaaf uit! Makkelijk contacten leggen op zon schip natuurlijk, weer heel iets anders dan verdwalen in spanje he;)..

    Nog veel plezier daar en werk niet te hard, ze kunnen je toch niet van et schip afgooien:P..

    En Ton, maak je geen zorgen (ik lees net je ouders komen en je zusje is een week alleen), ik zal af en toe op haar letten.. whahaha

    Tot snel!

    Groetjes Frank

  • 07 April 2008 - 00:35

    Tjops (Joppe En Jos):

    Vanuit een voor het eerst regenachtig Zuid Afrika,

    Ten eerste, Bas die zon is niet eng, schuw hem daarom niet.
    Ton, het was even wennen om je te herkennen zonder 2de kin, what happend??

    Wanneer leggen jullie die sloep hier in Kaapstad aan? We hebben nog wel een plaatsje vrij gehouden tussen de walvis en de zeehondjes.

    Mocht deze plaats reeds ingenomen zijn door een van de dolfijnen dan zien we jullie in de zomer weer.

    groetjes Tjops

  • 07 April 2008 - 05:12

    Laura:

    heey ton, inderdaad wat je vader zegt je bent veel te bruin!
    ik ben jaloers op je pa en ma want ...
    IK WIL JE OOK ZIEN en ben zo benieuwd hoe het in engeland ook is want ben ik ook nog niet geweest:(
    nog veel (werk)plezier daar op dat enorme reuzen ding ;)

    dikke kus laura

  • 07 April 2008 - 07:35

    Laura:

    heey ton,
    zit nu op school maar had wel ff tijd om jou nog een lief berichtje te schenken :P
    zoals het op de foto's eruit ziet heb je het heel erg naar je zin?
    ik hier ook op school!
    ik heb laatst mijn 3e rapport gekregen super goed man! ik had alleen maar 7,8,9 en een 6,5 maarja die 6,5 is toch een voldoende he ;)
    omdat ik zo'n goed rapport had heb ik nu mijn pinkpop kaartje ik moest wel de helft zelf betalen maar dat is beter als helemaal he ! jammer dat jij er niet bij kunt zijn want dat had ik ook wel gezellig gevonden ik ga nu met je moeder, suusje, martijn en je pa volgensmij ook. mijn vader had dit jaar niet zo'n zin, hij gaat waarschijnlijk wel naar pinkpop classic:)

    ik hoop dat je me nog eens belt dat zou ik wel heel erg leuk vinden , echt waar!;)

    dikke kus laura (K)

  • 07 April 2008 - 08:53

    Sjaak:

    he stelletje wereldreizigers !

    Ziet er vet uit man die foto's. Jammer dat jullie maar niet aanmeren in mestreechse wateren :P Maar Lunterse beek is ook prima hoor. Als ik jullie foto's zo zie hebben jullie wel prima daarroo ! gasten veel plezier nog!

    mzzl Sjaak

  • 07 April 2008 - 15:48

    Paul:

    Mannen!
    Jullie zitten helemaal niet op een boot, die foto's zijn gewoon jullie studentenkamer in Maastricht! Wat een mooi zooitje :D
    't Ziet er verder allemaal prachtig uit, niet te klagen! Ton is het bier-drinken nog niet verleerd na 40 dagen zag ik al!!

    Gegroet!

  • 07 April 2008 - 20:38

    HeMa:

    Hallo Mannen, leuk weer eens ff wat foto's te zien. De studententijd is nog aan een aantal foto's te zien. Ik had gehoopt dat ze nog wat Militaire discipline, zoals netjes kleren opvouwen, zouden bijbrengen. :)

    groetjes
    HeMa

  • 11 April 2008 - 20:41

    Tinus:

    hey tony, bedankt voor je attente reactie. Verjaardag was erg gezellig met de family, jammer dat je er niet bij was. En heb je al een rijke chick aan de haak geslagen daar? Uitgezonderd de 60+ minigolf ziet het er exotisch uit allemaal. Mooi dat je het er reuze naar je zin hebt.

  • 12 April 2008 - 15:57

    Oma G:

    Hoi Ton,

    Is alles goed? Amuseer je je wel, of ben je daar te moe voor? Bij ons is alles goed.

    Kus, Oma en tot 27 juni

  • 12 April 2008 - 16:00

    Opa:

    Hai Ton,

    Volgende week komt Milou, een spelletje doen. We oefenen flink om te kunnen winnen. Hopenlijk heb je geen pingpongtafel aan boord, ik heb hier geen partij om te oefenen. Ik zie dat er leuke meisjes bij jullie zijn, jammer dat ik daar niet bij kan zijn.
    Doe de groetjes aan Bas, en maak er wat moois van.

    Kus, Opa


  • 14 April 2008 - 13:15

    Annemieke:

    He Bas,
    Gaaf om dit allemaal te zien, maar lijkt me nog veel leuker om allemaal mee te maken. Ik geef je heel erg groot gelijk dat je dit doet! Geniet ervan, een tijd om nooit meer te vergeten.
    Groetjes van Joop en Annemieke

  • 16 April 2008 - 07:00

    Laura :

    ha die ton,
    hoe gaat het met je?
    met mij gaat alles goed, heb alleen wat probleempjes op school maar dat vertel ik je wel als je me nog eens belt.

    ik hoop dat je je nog steeds amuseert
    maar als ik naar de foto's kijk zal dat geen probleem zijn

  • 01 Mei 2008 - 07:03

    Geert-Jan:

    Leuke foto's

    Kajuiten zijn wel heel erg gezellig, kan je kont niet keren denk ik? Maar dat hoeft ook niet als er alleen maar slaapt!
    Veel plezier mannen!

    Ciao

    Gr. Geert-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2008

eindelijk weer een nieuwe berichtje

16 April 2008

oelala

06 April 2008

foto's!!!

20 Maart 2008

Foto's

06 Maart 2008

Eerste ervaringen
Bas

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 16203

Voorgaande reizen:

02 September 2007 - 02 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: