weer een paar dagen voorbij gegaan.. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu weer een paar dagen voorbij gegaan.. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

weer een paar dagen voorbij gegaan..

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

09 September 2007 | Spanje, Valencia

Er zijn weer een paar dagen voorbij gegaan sinds onze laatste update wat betreft de verhalen.. Het is niet zo dat wij nix of minder beleeft hebben, maar meer dat wij niet zo veel tijd hadden om jullie dit allemaal te melden.. Naja bij dees even een update´tje vanuit het geweldige Valencia... Voor de geinteresseerde onder ons hebben we in deze tussentijd de steden/dorpen; Blanés, Cambril, Peñiscola/Benicarlo en Valencia aangedaan..

Oké we zullen beginnen bij Blanés..
We komen zoals gewoonlijk niet via de normale weg bij de camping, maar eerst door een schitterende natuurlijke omgeving van tomatenplanten.. Volgens een lokale homo zaten we in ieder geval wel in de goede richting, en dat bleek uiteindelijk ook zo te zijn. We hebben nog gauw een warme kip met kruidige aardappeltjes naar binnen gewerkt en zijn daarna over de boulevard gelopen.
De 2e avond hebben we voor de eerste keer onze eigen maaltijd bereidt; zonder vuur. Dit resulteerde in een overheerlijke salade met mais, olijfolie en croutons! FANTASTISCH!
De volgende ochtend wilden wij vroeg vertrekken richting cambrils. We zouden om 3uur arriveren. Het grootste leermoment van deze dag vond plaats in de trein: Spanjaarden kunnen het niet waarderen als je knoflookbrood gaat eten in de treincoupé! (en terecht eigenlijk, maar goed, het was wel lekker!).
3uur werd uiteindelijk een uur of half 7 op het station van cambrils. Op onze plattegrond stonden ongeveer 8 campings aangegeven. Je raadt het of niet, maar die waar wij op afgestuurd zijn, lag toch echt in the middle of no where!
In het kort gezegd over Cambrils: Wij vinden het echt een Kut-dorp en raden het ook aan niemand aan om heen te gaan. 1 Lichtpuntje in de duisternis: We weten nu Bokito zich heeft gevoeld toen hij zijn prooi te grazen wilde nemen: Belgen en Nederlanders vinden uitwerptenten van Decathlon maar al te interessant, en al helemaal als wij ze weer moeten inpakken! Ze zaten gezellig op een rijtje te bekijken hoe wij onze spullen weer pakten om snel weer van deze plek weg te komen. Het positieve hieraan: De aardige lesbische overbuurvrouw ging ons (Ba(s)kiTo(n)) nu ook nog voeren; Ons ontbijt was geboren: 4 overheerlijke appels mee op zak richting Peñiscola.

Peniscola en Benicarlo zijn fantastisch mooi, alleen weer ervandaan komen is een stuk moeilijker...
Hierover de volgende keer meer, want de tijd begint weer te dringen hier in het internetcafe!

Hasta Luego

Ton & Bas

BTW: Nieuwe Foto´s Staan Online:
tonenbas.mijnalbums.nl

• 09 September 2007 - 16:41

Lisa:

Hehe het is toch ook altijd wat met jullie he ;) maar klinkt echt super de super tof! Alhoewel ik ook niet mag klagen vind ik;) Alhoewel ik vandaag gewoon geen zon heb:| (maar wel 30grdn).
    Zijn jullie al een beetje bruin enzo?
    Ik zit nu even heeell nuttig Spaanse tv te kijken..muy bien! Hebben jullie ook al gestapt of is dat geen onderdeel van het reisplan (A)?
    Nou jongens heeeeel veel plezier nog en ik wilde zeggen 'niet met vreemde mannen meegaan' maar dat hebben jullie al gedaan duss:P gaat niet op.Doe dan maar gewoon geen dingen die ik ook niet zou doen ;)
    Dikke kus (K) Lisa!

• 09 September 2007 - 17:47

Linda:

Zo...jullie hebben gezond gedaan in Blanes, lekker een maaltijdsalade haha!
    Ik ben er zelf ook geweest...de lekkerste schnitzels heb je bij de Pepermolen haha!

Nou, jullie vermaken je wel!

Groetjes uit Kaapstad

• 09 September 2007 - 18:01

Marchy:

Damn wat leuk dat jullie dit allemaal doen! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen...en kijk uit naar de nieuwe up date
    kus kus

• 09 September 2007 - 20:11

Andrea:

Ziet er weer gaaf uit mannnen! Maar Spanje is ook zooo mooi!! Veel succes, plezier en geluk en tot t volgende berichtje

• 10 September 2007 - 06:48

Pap John:

Hey mannen,
    Jullie zijn wel erg snel van het "wandelplan" afgestapt...
    Backpacks te zwaar?
    Super dat jullie "voor de vuist weg" rondtrekken.
    Benieuwd waar jullie volgende week zitten.
    Jruss oes Heële

• 10 September 2007 - 07:58

Boris - Hedy - Sanne:

wat een leuke site, gaan we zeker in de gaten houden.
    heel veel plezier daar, maar zo te lezen komt dat helemaal goed.
    groetjes uit brabant.

• 10 September 2007 - 14:46

Lieke:

Foto's zien er goed uit hoor! En zo te horen vermaken jullie je prima :) In Maastricht gaat 't ook wel prima hoor.. heb m'n eerste schooldag erop zitten. Van half 9 tot 3 :S
    Verder veel plezier en succes!
    Kus

• 10 September 2007 - 15:15

Suus:

Hoihoi,
    Aan avontuur hebben jullie geen gebrek haha... Als jullie je maar vermaken, maar dat is geen probleem zo te lezen. Dat werk komt er wel... :)
    Zijn jullie al een beetje bruin? Vast wel he, beter als die stomme regen hier...
    tot de volgende keer
    kusje Suus

• 10 September 2007 - 15:29

Kyra:

Ik weet niet hoe lang jullie in valancia blijven maar ik heb daar 4 maanden gewoont dus ken de leuke plekjes, jullie moeten zeker naar het museum, la ciudad de las artes y siencies, je hoedt er niet naar binnen maar het hele complex is echt supermooi!!! Als jullie nog ergens in een lokale (onbekende) tapasbar willen eten moeten jullie even een gil geven! Oh en vergeet plaza del Ayuntamiento niet!
    Kusje

• 10 September 2007 - 17:20

Ceres:

Jongens wat top! ziet er heerlijk professioneel uit allemaal! Geniet ervan toppers! dikke knuffel uit het ook zo mooie Rome! xxx

• 10 September 2007 - 20:53

HeMa:

Hé Kanjers, jullie gaan wel voortvarend start. Alleen langs de tomaten lopen!! hebben ze hier geen tijdelijk werk, voor jullie "taalkennis" of komt dat op de Noordroute?
    Groetjes HeMa..Pa is op vakantie

• 10 September 2007 - 21:01

Mahe:

Hallo BePe-tjes (Back-Packers)

Zitten jullie die Spanjaarden in de trein een beetje op stang te jagen met
    je knoflookbrood,kun je de taal vast
    goed oefenen. Het ziet er goed uit wat
    julie allemaal doen zeker het eten.Jullie
    ook trouwens. houen zo Veel groeten en
    dikke kus ma en he

• 11 September 2007 - 06:29

Milou:

Zo, jullie beleven genoeg zo te lezen,
    nu jullie in benidorm zijn komt dat werk ook wel! hier gaat ook alles goed..erg druk maarja, dan heb ik ook geen tijd om je te missen he ton;)
    tot hoors!

x hvj

• 11 September 2007 - 18:03

Janneke:

Heey Bas!
    Wat leuk om al jullie verhalen zo te horen. Ik heb nog geen tijd gehad om alle foto's te bekijken maar dat doe ik snel. Klinkt wel als een hele ervaring zo rondreizen! Dat is weer eens wat anders dag gewoon werken of naar school gaan.
    Ik ben benieuwd hoe de trip verder verloopt en waar jullie allemaal nog naartoe gaan. Ik blijf het volgen, echt leuk!
    Ik wens jullie nog heel erg veel succes en vooral veel plezier!
    Liefs Janneke

• 11 September 2007 - 18:10

Pap John:

Hey amigo's, (zal wel geen spaans zijn, maar ja)
    Moeten jullie me zo duidelijk laten weten dat het weer zo goed is???
    25 graden om kwart voor elf 's avonds...
    Ik ben al blij als 't komend weekend eens droog is, met een maximumtemperatuur van 20 graden.
    Het is jullie gegund hoor!
    Jans veul sjpass, jruss oes Kirchroa

• 11 September 2007 - 19:37

SaNniej:

He lieve Tonny, en ook Bas, maar die ken ik helaas niet!
    cómo está usted?
    Ik denk volg ook even jullie verhalen! Echt super dat jullie dit plan doortrekken. Wat is er nu fijner dan wat van de wereld te zien en wat lol trappen (vooral dat laatste he dus ;))
    Wens jullie nog veel plezier en ja wat rest mij te zeggen.. doe geen dingen die ik ook nie zou doen ;)

Beso beso
    Hasta luego

• 12 September 2007 - 11:00

Astrid En Ronald:

Hoi luitjes,
    Leuk om te lezen wat jullie gedaan hebben.
    Blijven het zeker volgen.
    Groetjes en veel plezier.

• 12 September 2007 - 14:11

Jeanne En Henk:

Hallo Bas en Ton,
    Wat leuk zo trekken in Spanje.
    Wat vinden jullie van de Tapas?
    Afgelopen voorjaar zijn we in Malaga geweest tijdens de paasdagen. Een geweldige belevenis! Als wij jullie reiskaart bekijken komen jullie vast en zeker in Malaga uit en daarvoor passeren jullie het Balkon van Spanje.Veel plezier en wij nemen af en toe een kijkje op jullie site om jullie trip te volgen.
    Groetjes vanuit Prinsenbeek.

• 12 September 2007 - 14:28

Brenda :

Heej mannen,

Hahah echt geweldig die verhalen van jullie, super grappig om te lezen! Heel veel plezier en suc6 in de volgende bestemming!

Xje

• 13 September 2007 - 18:58

Suus:

Ej jongens, leuke foto's :) Enne dat poesje mag je me ff opsturen die wil ik wel hebben...
    Geniet er lekker van en het werk komt wel..
    kusje Suus

• 14 September 2007 - 22:38

Iris:

Hee broer en Bas,
    Jullie vermaken je prima echt fijn om te zien. Geweldig gewoon. Soms ben ik wel jaloers. Zit ik hier met de sjaal om en loop buiten met de paraplu. Echt super om te zien wat jullie allemaal doen. Echte toeristen, super!

Ben trots op jullie, voor al op jou Ton.
    Maar mis je toch wel erg!

Geniet er maar van en denk niet te veel aan ons!

Dikke knuffel Iris

• 16 September 2007 - 10:34

HeMa:

Hé Kanjer, wat zijn jullie plannen voor de komende week. Ik hoorde gisteren Albecete. klopt dat nog?
    Groetjes HeMA