Costa del Agua - Reisverslag uit Motril, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu Costa del Agua - Reisverslag uit Motril, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

Costa del Agua

Door: Bas & Ton

Blijf op de hoogte en volg Bas

22 September 2007 | Spanje, Motril

Hier nog een kort berichtje bij de nieuwste foto´s: http://tonenbas.mijnalbums.nl

Onze tenten stonden op, en onze multifunctionele waslijn was gespannen! Het zag er allemaal prima uit. We zijn een lekker koude klets gaan drinken bij het barretje van de andere camping, en de volgende morgen gaan zwemmen in de nogal onrustige zee! Overdag zijn we Motril gaan verkennen, en gaan kijken waar we een werkvergunning konden aanvragen! Na onze overheerlijke pesto-rijst met kip begon het boven ons een beetje te flitsen. We zaten toch aan de Costa del Sol? Toen we net lagen te slapen viel er een klein buitje. Gelukkig werd bas wakker en zette hij onze schoenen etc. op het droge! Zoals op de foto´s te zien bleef het niet bij deze kleine bui!! Het heeft de hele nacht en dag erna lopen hozen! Onze tenten leken wel midden in een rivier te staan, de was aan de waslijn was in plaats van droog drijfnat, en onze nieuwe buren die dezelfde avond waren aangekomen stonden in een vers ontstaan meer! Ons plan om in de ochtend een werkvergunning aan te vragen viel letterlijk in het water! We hebben zowat de hele dag in onze tent gezeten de spullen proberen droog te houden, onder het genot van een heerlijk glaasje water en een potje kaarten! Lekker knus hoor ;)! Natuurlijk zagen wij er het positieve van in: We hadden voor het eerst sinds tijden een heerlijk waterbed i.p.v. een iets te dun matje! Tussen de buien door zijn we met onze tenten verhuisd naar een iets hoger gelegen plek op de camping, waar het drooghouden iets werd vergemakkelijkt! Dezelfde avond nog was het weer strak blauw aan de hemel, en veranderde de Costa del agua weer terug naar de Costa del Sol! En zo zie je maar weer, als je camping geen zwembad heeft, hoef je nog niet naar de zee om te zwemmen! Eind goed al goed, het is vandaag weer heerlijk weer! Na het weekend gaan we dan eindelijk onze werkvergunning aanvragen..

De rest van onze avonturen volgen uiteraard snel! De link naar onze foto-site staan nu standaard bovenaan! Voor de liefhebbers hier nogmaals zodat je hem alleen maar hoeft aan te klikken ;)

Hasta la Pasta
Bastiaan en Antonio

• 22 September 2007 - 15:50

Pap John:

Hey Senores,
    Schijnt hier 'ns de zon zitten jullie in de regen! Als echte "hollanders" moeten jullie toch wel een dijk kunnen bouwen, haha.
    Veel plezier

• 22 September 2007 - 18:22

Andrea:

He kerels!

Hier t ook ontzettend koud, echt niet relaxt.. Ik loop al de hele dag in n trui, brrr! Wie weet tot over n paar weekjes, jullie zijn welkom in Chalet Ritz!

xx

• 24 September 2007 - 14:15

Lieke:

Hier was 't weekend goed vertoeven hoor! geen druppeltje regen gehad :p
    Gelukkig hebben jullie je goed vermaakt met jullie kaartspel... Foto's waren trouwens wel leuk (toch ff de humor er van inzien he!)
    Ik wacht op jullie volgende verhaal!
    liefs,

• 25 September 2007 - 12:21

Milou:

lekker nat geworden;)
    hier is het weer wel redelijk, alleen beetje koud! spreek je heel snel !
    mis je
    kus milou

• 25 September 2007 - 20:31

Franc Ute En Niels:

hey schatje , hoe is het met jou ?? We missen je wel hoor!!Doe ook de groetjes aan jou vriend.
    Dikke kus , en een knuffel van Ute , Franc en Niels xxxxx.........

• 25 September 2007 - 21:00

Suus:

Ach een beetje regen moet je kunnen verdragen he haha :P
    Wij hadden in t weekend mooi weer, mja dat duurt nooit lang hier want vandaag was toch weer veel regen :s
    Mja gelukkig is het daar beter, succes met de werkvergunning
    x Suus

• 26 September 2007 - 20:16

Van Binsbergen!!!:

Haha, ja dat is zuur. Maar wel het echt campinglife. Lekker met je wc rol door de blubber, hehe. Hier is het nu ook shit. Wat een reis hebben jullie al afgelegd zeg!! Nog geen week weg en al heel spanje gezien. En jullie moeten nog een jaar!! En bas, waar blijven de chica's!?? Nog geen gezien op de foto! haha. Nou spreek jullie binnekort wel! Veel plezier!

Adios Amigos!