weer een stuk naar het zuiden... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu weer een stuk naar het zuiden... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

weer een stuk naar het zuiden...

Door: Bas & Ton

Blijf op de hoogte en volg Bas

12 Oktober 2007 | Spanje, Madrid

... We zijn inderdaad nog op vrijdag vertrokken richting Marbella, waar we vrij vroeg op de middag, zonder enige problemen onderweg aankwamen bij een zeer leuk ogende camping tussen Fuengirola en Marbella in! Na een heerlijke duik in het zwembad en avondeten naar binnen gebunkerd te hebben zijn we gaan slapen om de volgende eens een kijkje te nemen in Marbella... Ja het staat bekend als de stad van de rijke aan de Costa del Sol.. Dus ja een kijkje waard zou je zeggen.
Naja het is hier in ieder geval druk wat betreft de toeristen, wat betreft de rijkelui moesten we blijkbaar ergens anders zijn. We kregen te horen dat je daarvoor in Puerto Banús moest zijn. Dit was een haven aan de westkant van Marbella. ´s Avonds maar weer terug met de laatste bus om een volgende keer dus naar Puerto Banús te gaan.
De camping had een mooi zwembad, maar het allermooiste was dat het ook nog eens op zo´n 500m van de zee af lag, en laat het nou net een heerlijk strand met een prachtige zon zijn.. Tsja dat hoort ook bij de cultuur van Spanje toch ;). We zijn dan ook een aantal dagen lekker op het strand gaan liggen om donderdag dan toch maar eens naar Puerto Banús te gaan. Voor de mensen voor wie de plaats Saint Tropez bekend is, hetzelfde hier. Luxe TE grote jachten, mooie auto´s (een Audi S5, Bentley´s (een Bentley was hier eigenlijk maar een normale zaak) en nog veel en veel meer. De Porsches Cayenne waren we al lang gewend, die rijdt echt TE VEEL rond hier in Spanje.. onderweg kwamen we al een Lamborghini Murcielágo Spider tegen, maar de allervetste was eenzelfde Lamborghini Murcielágo Spider, in het Oranje en met het geweldige kenteken Too5exy.. Later kregen we te horen dat de meeste rijkelui gaan eten in naburige dorpjes waar ze geen last hebben van de toerisjes die overal naar binnen aan het loeren zijn.

Trouwens nog even onze excuses voor het lang wachten van een volgend bericht, zoals we al zeiden is Marbella een dure stad, dus ook het internet. We hebben het tijden lang niet kunnen vinden onder de 5 euro per uur :S dus vandaar..

De foto´s komen snel, we zijn helaas de camera vergeten mee te nemen..

Ohja voor we het vergeten.. We hadden een tijdje geleden al in een verhaal vertelt dat we druk aan het solliciteren waren. Nou hebben we bar weinig reacties gekregen, maar in een beetje melige bui hebben wij ook Cunard aangeschreven (http://www.cunard.com). Wij hadden niet echt verwacht dat zij dus de enige zouden zijn die zouden reageren. Voor degene die Cunard niet bekend voor komt. Dit bedrijf is eigenaar van het grootste, meest luxe schip ter wereld de Queen Mary 2. Nu schijnt het zo te zijn dat ze ons best wel graag willen hebben. Het enige nadeel is, we moeten op sollicitatiegesprek in Chiasso (Zwitserland). We hebben dus maar even een telefoontje gepleegt naar Mevr. Federaca Ferraris of er niet een andere mogelijkheid was, dus daar horen wij, en dus ook jullie, spoedig nog van.

Hasta luego y hasta el proximo cuento.

Besos, saludos y más desde Marbella

Bas van Egmond &
Ton Gerritsen

• 12 Oktober 2007 - 15:18

HeMa:

Super boys als jullie daar een sollicitatie en een beetje werk zouden kunnen regelen. komen wij met de kerst naar het schip(we krijgen dan toch wel 90% korting)
    groetjes HeMa

• 12 Oktober 2007 - 15:19

HeMa:

voor de wat minder bekende internetter van de fanmilie graag de fototalbumlinks onder en bovenaan.
    groetjes

• 12 Oktober 2007 - 15:37

Pap John:

Tsjonge jonge, wat hebben jullie een lange vakantie zeg...
    Anderen beginnen aan de herfstvakantie, jullie zijn nog steeds bezig met jullie zomervakantie geloof ik. Super hoor, geniet er maar van.
    En wat dat voorstel van HeMa betreft: daar ben ik het helemaal mee eens.

Pap John

• 12 Oktober 2007 - 15:43

Suus:

Nja lekker luieren hoort er natuurlijk ook wel bij he negertjes :P
    Zou wel cool zijn op o'n schip :)
    Geniet nog maar ff van je vrije tijd
    x Suus

• 12 Oktober 2007 - 18:42

Kee & Ka:

Bijna net hetzelfde als ons schip...
    Bas wij hoeven maar 80% korting...
    Succes...

• 13 Oktober 2007 - 09:13

Sas:

dus de mannen gaan op een boot werken?! doe maar luxe! geniet er nog van..

liefs,