jaja we zijn naar Granada geweest..!! - Reisverslag uit Motril, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu jaja we zijn naar Granada geweest..!! - Reisverslag uit Motril, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

jaja we zijn naar Granada geweest..!!

Door: Bas & Ton

Blijf op de hoogte en volg Bas

04 Oktober 2007 | Spanje, Motril

Nou, zoals de titel al zegt is het ons toch gelukt tijd te vinden om nog even langs Granada te gaan.. Natuurlijk was dat wel weer vroeg opstaan en och ja waarom ook niet.. Natuurlijk kwam de eerste bus alweer niet opdagen.. Nee fijn een uur wachten, maar goed dat plannen we tegenwoordig standaard alvast in. Nou toch om 10:00 de bus vanuit Motril naar Granada, eenmaal in de bus gaan we er ook niet zomaar uit (zoals we eerder nog weleens deden). Kwart over 11 in Granada gearriveerd, prima weer, prima vertoeven. Allereerst een stevige wandeling naar het Centrum aldaar wij een schitterende SCENERY van mooie boulevards en overweldigend mooie parkjes tegemoet liepen. We kregen een klein dejavu, alsof we weer even in de prachtstad Valencia zaten. Granada is ook een geweldig mooie stad, maar dan iets compacter! Zoals misschien velen wel weten staat Granada bekend om 1 van de 7 wereldwonderen; de Alhambra! Uiteraard zijn wij via een nogal steile helling dit sultanspaleis tegemoet geklommen. Daar aangekomen bemerkten wij dat we niet de enige waren die op dit ´bijzondere´ idee waren gekomen: Er stond een rij van welgeteld 347personen (plusminus :P)! Uiteraard hadden wij het idee dat we onze tijd beter konden besteden, en hebben we alleen nog even gewacht op een oud klasgenoot van Bas, die toevallig vanuit Madrid ook ter plekke was. Zij hebben ´s ochtends dan ook 2,5uur getrotseerd om een kaartje te bemachtigen voor de middag (ZE ZIJN NIET WIJS)! Toen we later op de dag op een terrasje afgesproken hadden bleek dat ons instinct ons dit keer niet in de steek had gelaten; het was ze zeer tegen gevallen! ´s Avonds zijn we weer teruggegaan, eindelijk een keer zonder omwegen, naar Motril.

Even ter informatie:
WE HEBBEN IN 1x ONZE N.I.E. ONTVANGEN!
... inderdaad, wij schrokken er zelf ook van! De afgelopen dagen zijn we voornamelijk bezig geweest met het vertalen van onze CV´s in het Spaans, en het rondsturen van open Sollicitaties. Het is nu nog even afwachten op (eventuele) reacties!

Afgelopen dinsdag kwam de campingbaas naar ons toe dat er ´code rood´ weeralarm aangekondigd was! Wij onze spullen zo goed als mogelijk waterdicht opgeborgen, waarna wij een heerlijke nacht in een Caravan mochten doorbrengen! Dat deze een stuk lekkerder lag dan ons gebruikelijk ´matras´ bleek de volgende dag toen we pas rond 1 uur wakker werden!

Morgen, of maandag, gaan we waarschijnlijk richting Marbella...
Hierover later meer...

Hasta luego,
T & B

• 04 Oktober 2007 - 16:14

Alice:

Hola!

Klinkt heerlijk, lekker avonturieren en vanalles zien ;)
    Geniet ervan

• 04 Oktober 2007 - 18:08

Cerès:

Gefeliciteerd jongens met jullie n.i.e.!! of moet ik zeggen gecondoleerd, want dat betekend dat jullie je geweldige vrije leventje een beetje moeten inleveren om toch echt daadwerkelijk te gaan werken...haha nee hoor jongens, klinkt helemaal goed! geniet ervan, of op z'n italiaans: DIVERTITI!!! un bacio grande di bella Roma

• 04 Oktober 2007 - 18:37

Suus:

hoihoi,
    fijn om te horen dat jullie N.I.E er in 1 x is haha..
    Nou moet het werk toch vanzelf gaan komen he :P
    Nja geniet nog ff van het vrije leventje..
    kusje Suus

• 04 Oktober 2007 - 18:47

Linda:

Baie plezier daar in Granada en nu in Marbella!

Super dat jullie zoveel zien!

Kus Linda

• 04 Oktober 2007 - 18:48

Pap John:

Jongens, wat hebben jullie 't goed. Lekker weer, lekker relaxed.
    Geniet er maar van!
    Zal wel tegenvallen als jullie 'ns gaan werken, haha.

Jruss oes kirchroa, woa ut huu sjun weer woa, en t weekend zouw ut dat och weëde. Mer vuur versjtunt onger sjun weer: druug, (jenne reën dus) en zoeng 17 jraad. (Bas, vroag d'r Ton mar vuur de "vertaling", misjien kents doe och ee bietje plat liëre)

xxx

• 05 Oktober 2007 - 16:33

HeMa:

't is daar echt genieten, 't is een en al cultureel en natuurlijk om het Spaans te leren toch?
    groetjes
    HeMa

• 07 Oktober 2007 - 15:27

Rick:

Kerels,

Wat een heerlijk weer weer. Jullie hebben het maar weer goed daar in Espana!
    Ouwe spanjaarden, niet vergeten lekker gas te geven!

Hasta luego

• 08 Oktober 2007 - 12:56

Milou:

Hé lieverds!
    bijna weggeblazen ;)
    kunnen jullie nu eindelijk echt werk zoeken he!
    nou, ik ga maar weer verder met mn klanten administratie en inkoop orders ..
    nog 2 weekjes =)

dikke kus

• 08 Oktober 2007 - 15:45

Linda:

Mayo, Sas en ik komen jullie opzoeken in meivakantie volgend jaar he?

stedentrip is altijd leuk toch?

:P Kus Linda

• 09 Oktober 2007 - 19:23

MARTIJN:

hey tony en bas, still alive zo te zien en ook druk met solliciteren. dat doet me goed natuurlijk want als jullie wat gaan werken dan druipt het relaxte ook niet meer van het beeldscherm af, je kunt je voorstellen dat dat wat afsteekt tegen een druilerig nederland. Leuk ook even van je gehoord te hebben ton, iedereen hier leeft intensief met je mee!

groeten
    'Martijn