hèhè - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu hèhè - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

hèhè

Door: Bas & Ton

Blijf op de hoogte en volg Bas

13 Februari 2008 | Verenigde Staten, New York

** foto's zullen nog steeds blijven verschijnen op: http://tonenbas.mijnalbums.nl **

nou eindelijk gaan we dan.. het heeft even geduurd, maar morgen (donderdag 14 februari, idd heel toepasselijk met Valentijnsdag) gaan wij naar New York..
Om 9:20 vertrekken wij van Schiphol en om 11:50 locale tijd landen wij dan in New York.
Hotel en alles is al geregeld door Cunard, dus het is naar het hotel en zsm door naar de stad, welke helaas toch wel een eindje weg is.. maar goed daar doe je weinig aan..
Vrijdag worden we dan weer opgehaald bij ons hotel om, om 7:30, dan richting de Queen Mary 2 te gaan.. Van daaruit zal deze vertrekken naar de Bahamas, naar de eigen baai van Princess (de moeder organisatie).

Voor verder reisinfo, routes etc kan je op deze link klikken: http://home.hetnet.nl/~bas_van_egmond/QM2_reis.doc .

Verder voor de mensen die hierin geïnteresseerd zijn, is onze boot ook te volgen via de webcam (de BridgeCam). De link hiervan vind je hier: http://www.cunard.com/bridgecam/qm2_cam1.asp

We zullen iedereen snel weer verder op de hoogte houden (Jullie zullen nog steeds de verhalen kunnen blijven volgen via deze site..), maar eerst moeten we maar weer eens wat beleven. Want na deze 3 maanden NL vinden wij dat wel weer een goed plan..

Gegroet,

Ton en Bas

P.S. De foto's zullen nog steeds blijven verschijnen op: http://tonenbas.mijnalbums.nl

• 13 Februari 2008 - 12:05

Super vet, Enjoy!

• 13 Februari 2008 - 20:42

HeMa:

Hi Bas and Ton,
    Have een nice en good trip and enjoy
    HeMa

• 14 Februari 2008 - 06:11

Sjaak:

veel succes en plezier amigos

• 14 Februari 2008 - 15:11

Anne:

Eey

Ik hoop dat alles goed gaat. Sorry dat ik niet mee gekomen was om je dag te zeggen, ton! Hééél veel plezier en laat het jullie goed gaan ..

xxx Anne

• 25 Februari 2008 - 18:17

Laura:

heey ton en bas
    hoe is t met jullie hebben jullie mooi weer ?
    ik hoop dat alles op pepernootjes loopt

dikke kus laura v. outvorst

• 08 Maart 2008 - 15:08

Laura:

heeeeeeey

ben weer heel benieuwd naar nieuw foto's wanneer komen die er weer ?
    mis je heel erg ton en hoop dat je binnenkort als je weer tijd hebt op msn komt en mij persoonlijk antwoord kunt geven op mijn mailtjes die ik je heb gestuur (K)

dikke kus en hopelijk tot op msn ! ;)

laura v. outvorst