Foto site is online: tonenbas.mijnalbums.nl - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu Foto site is online: tonenbas.mijnalbums.nl - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Bas Egmond - WaarBenJij.nu

Foto site is online: tonenbas.mijnalbums.nl

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

05 September 2007 | Spanje, Blanes

voor de geinteresseerde onder ons hebben wij ook alvast een aantal foto`s online gezet.. We zijn druk bezig de rest er ook bij te zetten.. maar niet alle internetcafe´s willen daar aan meewerken.. Hier in ieder geval alvast dé link: http://tonenbas.mijnalbums.nl sla dit gerust op bij je favorieten.. dan kan je onze bevindingen zo nu en dan aanschouwen..

Grtz
Ton & Bas

• 05 September 2007 - 18:59

Hemapa:

Hallo Guys,
    Leuk die foto's. Is jullie plan van Santiago bijgesteld?

groetjes van het Thuisfront

• 05 September 2007 - 19:25

Suus En Tijn:

Zo jongens de broodnodige vitamientjes lopen jullie ook niet mis zien we op de foto, vele zetmeelvarianten passeren de revue. Maar het ziet er wel vrolijk uit, veel plezier daar en de groeten uit kerkrade

• 06 September 2007 - 07:30

Milou:

dag lieverds,
    leuke de foto's! lekker spaans pollo'tje naar binnen gewerkt he!
    haha tot snel
    dikke kus milou

• 06 September 2007 - 17:05

Big Bro:

Jeugd!
    Alles lkkr? Hier prima, nog 1 dagje werken. Maandag ga ook ik van de zon genieten! Spreek jullie snel!
    Ciao Paul

• 06 September 2007 - 19:15

Kees & Carla:

Hey lieverdjes,

Wilde even zeggen dat ik het een onwijs gaaf plan vind wat jullie nu aan het doen zijn... Eigenlijk moest iedereen deze lef hebben! Zou zeggen geniet ervan en we blijven jullie volgen...

Ciao C.

• 06 September 2007 - 20:08

Anja Frank Bassie:

hallo ton
    zo te zien en te lezen verloopt alles goed. Ik wil ook eens foto's zien als je aan het werk bent. Tot nu toe ben ik best wel jaloers. zou ook wel willen eten en lekker van de zon genieten. Landgraaf gaat ook alles gewoon zijn gangetje.
    vrijdag 7 september gaan wij misschien met john, annie, frank,tessa en ik zegt de gek en let op JOUW milou lekker uiteten:p kunnen we lekker over jou kletsen zonder dat jij het hoort.Anne heeft KOOR we willen tenslotte met kerst Een leuke cd luisteren met als topper: Anne Brandse.heel veel plezier en we zullen jullie reis blijven volgen. tot schrijfs maar weer.
    groetjes frank,Tessa, Anja en ons nachtegaaltje Anne

• 07 September 2007 - 20:54

Andrea:

Hola Chicos!!
    Jullie zijn dus ook al aangekomen in het prachtige en heerlijk warme Spanje? De foto's zien er vet uit zeg!! Ik ga jullie verhalen zeker volgen en wie weet kunnen we een keer meeten op het vaste land! (btw.. Mallorca is ook wel een bezoekje waard hoor)

Hasta Luego!

Beso Andrea

• 10 September 2007 - 09:49

0pa:

Hoi ton en Bas, hier Opa ik lees dat het goed gaat. houden zo. Is het lekker warm met al die bagage op je rug. Groetjes hoor en tot wederhoren. Opa